Snapsvisor och nubbevisor till kräftskivan! -> 




Blandat

Fibrer
Rekommenderat dagligt intag av fibrer är 25-30g. Det är motsvarande 200g knäckebröd, 300g havregryn eller 200g bönor. Tänk på att också frukt och grönsaker är fiberrika. Fibrer är bra för din pro ana-mage, motverkar förstoppning som man lätt kan få om man äter väldigt lite. Ät äpplen och knäckebröd! Linfrön skyndar på magen väldigt bra också. 

Livsmedel under 100kcal:
Www.healthassist.net/food/calories-chart.shtml 
Absolut en sida värd att besöka - men en del livsmedel verkar diffa lite på några kcal beroende på vilken del det är osv så jag råder er att dubbelkolla kaloriinnehållet på det ni tänker stoppa i er. Det är dock väldigt inspirerande att kolla på alla bilder!

Här är några modeller som man kan googla för thinspo!
1. Hana Soukupova
2 . Irina Lazareanu
3. Lindsay Ellingston
4. Natasha Poly
5. Snejana Onopka
6. Vlada Roslyakova
7. Irina kulikova

Tuggummi
Det som händer när vi tuggar tuggummi är att när käkarna jobbar börjar magsyra produceras i magen för att förbereda sig för att smälta maten den tror att den ska få. När sedan ingen mat kommer känner sig många extra hungriga. Det kan vara bra att vara medveten om det så att vi kan förbereda oss på att det kommer ett sug, så att vi inte hetsäter i stället.